Przypominają o okresowych naprawach oraz o wymianie eksploatacyjnych części np. filtrów, oleju, świec, płynu hamulcowego, pasków, wycieraczek, opon, itp. Przypomnienia są wyświetlane przy otwieraniu zleceń oraz na liście CRM, która umożliwia grupowe wysyłanie do wielu klientów SMS-em w/w przypomnień.
 
Funkcję powiadomień SMS można wykorzystać do przekazania klientom innych ważnych informacji np. o zakupie nowego sprzętu i rozszerzeniu działalności oraz akcjach typu promocyjnych. Za pomocą tej funkcji można też informować klienta o zakończeniu naprawy. System również zawiera funkcje dotyczące przydzielania i kontroli realizacji zadań przez pracowników firmy.


Moduł CRM / Zadania - Biznesowe funkcje umożliwiające zwiększenie przychodów firmy.

System nie tylko poprawia organizację pracy, ale również zapewnia biznesowe wsparcie prowadzonej działalności poprzez funkcje CRM m.in. przypomnienia o okresowych naprawach i wymianie eksploatacyjnych  części, wysyłanie grupowej korespondencji przez SMS lub email do setek a nawet tysięcy klientów z w/w informacjami o okresowych przeglądach, akcjach promocyjnych czy rozszerzeniu działalności po zakupie nowych urządzeń diagnostycznych.
 

Funkcje SMS / CRM

Wiadomości SMS można wysyłać grupowo na życzenie klientów (jednocześnie nawet kilka tysięcy). Wybór odbiorców można przygotować wg roczników, adresu zamieszkania oraz informacji dot. wykonywania okresowych usług serwisowych i wymiany eksploatacyjnych części. Funkcję SMS można również wykorzystać dla przekazania klientom innych ważnych informacji np. o zakupie nowego sprzętu i rozszerzeniu działalności oraz akcjach promocyjnych typu"przegląd zimowy", wyprzedaż części, itp.

Przeprowadzone badania i konsultacje z klientami serwisów pokazują, iż większość z nich nie wie np.  jaki jest okres eksploatacyjny płynu hamulcowego, większość z nich byłaby zainteresowana tym aby o wymianie płynu przypominał im serwis. Jeśli baza serwisu zawiera ok. 5000 klientów to wymiana płynu tylko u 5% klientów może przynieść przychody (z marży i usługi) na poziomie ok. 30 000zł (5% to pesymistyczna wersja, ponieważ większość klientów deklaruje chęć skorzystania z takich usług).

W przypadku gdy rozszerzamy zakres usług np. o naprawy ukł. klimatyzacji lub wprowadzamy jakąś promocję , możemy za pomocą wiadomości SMS oraz email o wiele skuteczniej i znacznie taniej dotrzeć z takimi informacjami do klientów.

Kolejnym przykładem wykorzystania modułu CRM i  funkcji SMS może być korespondencja seryjna wysyłana do klientów przez Stacje Kontroli Pojazdów, które zazwyczaj listownie przypominają o terminie badania tech., koszt takiej wysyłki tradycyjną pocztą to w przypadku 15 tysięcznej bazy klientów około 20 000 zł. Koszt wiadomości SMS może być przy takiej korespondencji nawet pięciokrotnie niższy, można również wysyłać grupowo wiadomości email bez żadnych opłat ze strony nadawcy!!!

Przykładów wykorzystania systemu CRM z funkcjami SMS może być znacznie więcej, poniżej przedstawiamy niektóre z nich.

Przykłady wiadomości SMS:
Zakup sprzętu do serwisu opon
Rozszerzamy usługi o kompleksowy serwis opon. Oferujemy nowe i używane opony w bardzo atrakcyjnych cenach.
Przy zakupie opon zapewniamy bezpłatną wymianę. Zapraszamy Auto Center ul. Prosta 4 - Tel 0227865432

Zakup testera
Zakupiliśmy nowoczesny tester do samochodów japońskich i azjatyckich. Oferujemy fachową naprawę układów: Sterowania pracy silnika, ABS/ESP, Airbag, Klimatyzacji, itp. Ceny o wiele niższe niż w ASO !!!
Zapraszamy Auto Center ul. Prosta 4 - Tel 0227865432

Zakup urządzenia do geometrii kół
Informujemy o zakupie nowoczesnego urządzenia do kontroli geometrii kół. Zapewniamy pomiar zbieżności 4 kół oraz
kompleksowe pomiary całego podwozia. Ceny promocyjne !!! Dla pierwszych 10 klientów kontrola geometrii gratis. !!!
Zapraszamy Auto Center ul. Prosta 4 - Tel 022 786 54 32

Uruchomienie pomocy drogowej
Firma Auto Center od grudnia 2008 wprowadza nowy zakres usług dotyczący Pomocy Drogowej. W przypadku awarii pojazdu dzwoń pod nr 9878  lub 0 600 200 600. Do końca grudnia Promocja holowanie do 30km gratis
Auto Center ul. Prosta 4 - Tel 0227865432

Ubezpieczenie OC
Przypominamy o kończącej się polisie ubezpieczenia OC. 
Zapraszamy od 9 do 17 Auto Center ul. Prosta 2 - Tel 0227865432

Wyprzedaż części
Informujemy o okresowej wyprzedaży części zamiennych m.in. filtrów, wycieraczek, świec zapłonowych, itp.
Ceny na wybrane towary niższe nawet o 50%. Zapraszamy od 9 do 17 Auto Center ul. Prosta 2 - Tel 0227865432

Wymiana płynu hamulcowego
Przypominamy o wymianie płynu hamulcowego, którego okres eksploatacji wynosi 2lata. Przeterminowany płyn powoduje korozję części, co  zwiększa koszty późniejszych napraw i obniża bezpieczeństwo jazdy.
Zapraszamy Auto Center ul. Prosta 4 - Tel 0227865432

Wymiana opon
Przypominamy o wymianie opon. Nie czekaj na ostatnią chwilę i skorzystaj z aktualnej promocji.
Zapraszamy Auto Center ul. Prosta 4 Tel 0227865432

Okresowy przegląd
Przypominamy o okresowym przeglądzie. Systematyczna obsługa serwisowa pojazdu obniża koszty eksploatacji, zwiększa bezpieczeństwo jazdy i pozwala uniknąć w przyszłości wielu kosztownych napraw. Zapraszamy od 9 do 17 Auto Center ul. Prosta 20 - Tel 0227865432

Okresowy przegląd techniczny (dla SKP)
Przypominamy o okresowym badaniu technicznym. Nie czekaj aż o braku badania przypomni Ci w trakcie kontroli drogowej Policjant.
Zapraszamy od 9 do 17 Auto Center ul. Prosta 20 - Tel 0227865432

Wymiana wycieraczek
Auto Center przypomina o wymianie wycieraczek. Zadbaj jesienną porą o dobrą widoczność i skorzystaj z aktualnych promocji.
Zapraszamy od 9 do 17 Auto Center ul. Prosta 20 - Tel 0227865432

Inne tematy dla wiadomości SMS / Email:
Przegląd zimowy pojazdu; Wymiana oleju,  Wiosenny przegląd (30 pkt. pojazdu); Okresowy Serwis klimatyzacji; Informacja o rozszerzeniu zakresu np. dot. zakupu urządzeń do obsługi klimatyzacji. W przypadku zakupu nowego testera obsługującego nowe samochody japońskie i koreańskie można zadać parametr dla konkretnych marek pojazdów oraz ich rocznika. Takie same informacje można wysyłac po zakupie urządzenia do kontroli Geometrii kół czy testera amortyzatorów.Uruchomienie pomocy drogowej; Przypomnienia o kończącej się polisie dot. ubezpieczenia pojazdu OC; uruchomienie nowych stanowisk naprawczych, wyprzedaż niechodliwych części zamiennych, to tylko część przykładów informacji, które można wysłać poprzez sms lub email klientom serwisu.

Funkcje SMS- Terminarz i Zlecenie
Za pomocą tych funkcji system może automatycznie przypominać klientowi o umówionym terminie oraz informować o zakończeniu naprawy. Przykład SMS: [Auto Center] informuje, iż pojazd jest gotowy do odbioru. Koszt naprawy wynosi: 685,25zł brutto. Tel 0227865432.

Przypomnienia / Zadania
Moduł CRM/Zadania umożliwia wprowadzanie przypomnień, dla których można określić termin realizacji, szczegółowy opis, monit przypominający o danej sprawie, stopień ważności ewentualnie powiązanie z kontrahentem lub naprawą pojazdu. System umożliwia także przydzielanie i kontrolę realizacji zadań dla poszczególnych pracowników firmy. Właściciel firmy lub kierownik danego działu może przydzielać określone zadania pracownikom, którzy otrzymają je na swoich stanowiskach komputerowych w odpowiednim czasie na liście zadań do realizacji. Wprowadzający zadanie może kontrolować czy realizacja zadania została rozpoczęta i czy zrealizowano je w terminie. Na liście zadań przeterminowane pozycje wyświetlane są na czerwono. Zadania mogą być powiązane z naprawianymi pojazdami, kontrahentami oraz mogą być to indywidualne wpisy: np. kontakt w sprawie płatności, porządek w magazynie, telefon do hurtowni w sprawie zakupu pompy wodnej, itp.

Zainteresownych rozszerzeniem oprogramowania o wyżej wymienione moduły, prosimy o kontakt z działem handlowym firmy Integra Software pod. nr tel.:094 348 8000 wew. 11, 12, 13

Góra strony

© Program do serwisu - Integra 7 Integra Software 2024