Innowacyjność
Możliwość bardzo szybkiego tworzenia zleceń z wykorzystaniem czytników 2D, dane dotyczące pojazdu, oraz dane osobowe właściciela pojazdu kopiują się do zlecenia. Operacja powoduje przyspieszenie operacji otwarcia zlecenia, unikamy błędów przy przepisywaniu, posiadamy zawsze kompletne dane dotyczące pojazdu.
Współpraca z systemami serwisowymi i katalogami - między innymi AutoData, Vivid, ESI[tronic],AuDaCon, TecDoC pozwala w szybki sposób jednym kliknięciem sprawdzić między innymi czas pracy potrzebny do wykonanania określonej operacji serwisowej, przenieść go do wyceny i uniknąć wielu kosztowynych błędów w przypadku wyceny naprawy.
Z systemu można wysyłać SMSy, e-maile z przypomnieniami dotyczącymi okresowych przeglądów pojazdu, wymiany oleju na podstawie danych historycznych pojazdów, które odwiedzały serwis. Ułatwia to prowadzenie akcji promocyjnych oraz powiększa możliwości przyciągnięcia klientów do serwisu w miesiącach posezonowych.