Terminarz napraw -  planowanie pracy serwisu

Rezerwacja towarów, tworzenie kosztorysów oraz automatyczne wystawianie zleceń, to funkcje usprawniające pracę każdego serwisu. Podgląd planowanych napraw na kolejne dni umożliwia optymalne wykorzystanie stanowisk naprawczych. Ponadto system po wprowadzeniu pojazdu do terminarza może wysyłać wiadomość SMS do klienta z ustalonym terminem i zakresem naprawy oraz przypominać na godzinę przed naprawą o terminie naprawy.

Zlecenia napraw
Obejmują zarówno obsługę pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych oraz podzespołów np. rozruszników i alternatorów, pomp Diesel'a, itp. Do obsługi powyższych zleceń system zawiera dedykowane rodzaje modułów serwisowych np.: serwis samochodów, serwis pojazdów użytkowych, serwis podzespołów, itd. Bieżącą sytuację serwisu widzimy na liście otwartych zleceń wraz z podglądem zakresu zleconych napraw. Integra Car 7 zapewnia bardzo szybką obsługę zleceń od przyjęcia pojazdu do serwisu do chwili rozliczenia naprawy. Program zawiera bazę 40 tys. pojazdów, słowniki usterek i usług. Obsługa czytnika kodów D2 umożliwia szybciej i poprawniej wprowadzać do zleceń dane z dowodów rejestracyjnych. 

Szybkie zlecenia 
Wykorzystywane są przy wymianie oleju, kontroli świateł itp. usługach. Takie zlecenie umożliwia przyjęcie pojazdu do naprawy nawet w kilkanaście sekund i zawiera podstawowe dane dot. pojazdu, kontrahenta oraz zakresu naprawy. Są również dostępne karty w postaci dowodów rejestracyjnych, ułatwiające wypełnianie zleceń, zwłaszcza początkującym pracownikom.

Baza pojazdów i wycena napraw
Program zawiera bazę 30 tys. pojazdów, czasy napraw z 5 mln pozycji, słowniki usterek i usług, a także współpracują z katalogami części i systemami serwisowymi.

Dodawanie do zlecenia towarów oraz usług może odbywać się poprzez wybór części z kartoteki magazynowej oraz przez import pozycji z zewnętrznych cenników i katalogów. Funkcja wyboru wielokrotnego znacznie skraca czas dodawania większych ilości towarów i usług. Dostępna jest opcja szybkiego dodawania towarów i usług tzw. "z ręki". Podczas wprowadzania pozycji do zlecenia automatycznie uwzględniane są grupy cenowe i rabaty klienta. Kompletowanie towarów i usług pozwala na fakturze zastąpić wiele towarów i usług jedną pozycją np. Przegląd po 60 000km, Montaż instalacji LPG, Montaż autoalarmu itd.

Serwisy Blacharsko-Lakiernicze* (i nie tylko) mogą korzystać ze specjalnego modułu z graficznym interfejsem do szybkiego opisu uszkodzeń zewnętrznych podczas przyjęcia pojazdu do naprawy. Moduł zawiera wiele rodzajów pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Zakres rodzajów pojazdów jest zależny od wykorzystywanego modułu.

Przechowalnia opon*
Moduł zawiera funkcje zapewniające sprawną obsługę serwisów opon. Karty przechowalni pozwalają prowadzić ewidencję w zakresie przyjmowania i wydawania opon klientów serwisu. Karty moga być powiązane ze zleceniami napraw dot. wymiany opon. Podczas przyjęcia opon, drukowana jest specjalna karta z potwierdzeniem przekazania opon do przechowalni.

Wynagrodzenie prowizyjne
Ustalając serwisantom udział procentowy w usługach możemy ocenić ich efektywność i rozliczać wynagrodzenia prowizyjne. Do każdej usługi możemy przydzielić serwisanta lub nawet kilku serwisantów z różnym udziałem procentowym.
Serwisantów można rozliczać wg rbh i kwot zawartych na dokumentach sprzedaży lub wg rbh indywidualnie przypisywanych serwisantom.

,

 


 


 

Góra strony

© Program do serwisu - Integra 7 Integra Software 2024