Program Integra Car 7 TS jest rozszerzoną wersję oprogramownia Integra Car , która posiada wiele dodatkowych funkcji usprawniające pracę każdego serwisu oponiarskiego m.in. :
- Przechowalnia opon - zapewniająca sprawną obsługę sprzedaży i wymiany opon, kontrola opon pozostawionych w przechowalni,
- Szybkie zlecenia dot. wymiany opon oraz zlecenia napraw opon i regeneracji felg.
- Wysyłanie grupowe klientom wiadomości SMS z informacja o kniecznosci wymiany opon ze względu na zużycie lub wiek opony.
Zakres funkcji dedykowanych dla serwisów opon:
-
Szybka obsługa zleceń w serwisach opon i warsztatach Fast Service
-
Przechowalnia opon zintegrowana z programem do obsługi serwisu
- baza 30 tys. opon, karty przyjęcia opon, kontrola wieku i zużycia opon, itp.
-
Specjalne kartoteki towarowe z opisami i zdjęciami bieżników opon
-
Obsługa indywidualnych parametrów felg i opon
- wymiary ET, rozstaw śrub, indeks prędkości i nośności, kod daty prod.
-
Specjalne zlecenia dotyczących napraw opon, regeneracji felg, itp.
-
Funkcje do ewidencji kodów daty produkcji podczas dostaw opon
-
Rejestrowanie danych z nowych etykiet EU kategoryzujących opony: wydajność paliwowa, przyczepność, poziom hałasu
-
Obsługa funkcji CRM i korespondencji seryjnej SMS
- przypomnienia o zbliżającym się terminie wymiany opon
- akcje promocyjnie dotyczące sprzedaży i wymiany opon, felg, itp.
- grupowe wysyłanie klientom informacji o konieczności wymiany opon
znajdujących w przechowalni z powodu niskiego bieżnika lub wieku opony
- wygodna komunikacja z klientem przez sms - dotyczy np. odbioru pojazdu
- wsparcie w zakresie posezonowej wyprzedaży np. zimowych opon
-
Import faktur elektronicznych od dostawców opon skracający czas dostaw m.in. Bridgestone, Good Year*, Michelin*, Continental, Fota.
-
Rekomendacje programów Integra w sieciach serwisów oponiarskich
-
Integracja z systemami eCommerce producentów opon
-
Obsługa importu cenników różnych dostawców opon, akumulatorów, itp.
* funkcje w trakcie realizacji.
Ulotka - Integra Car 7 TS (Tyre Service)
Przechowalnia opon.
-
Dokumenty umożliwiające ewidencję przyjęcia opon do przechowalni (KPO).
-
Szybkie tworzenie przyjęć opon do przechowalni (KPO) bezpośrednio z zlecenia.
-
Interfejs do szybkiego przyjęcia do przechowania wielu opon przy jednoczesnym określeniu wysokości bieżnika i daty produkcji każdej z opon.
-
Szybkie wprowadzanie informacji o przyjmowanej do przechowalni oponie na podstawie wcześniej utworzonego słownika opon.
-
Rejestry opon pozostawionych do przechowania zawierający informację o Kontrahencie, parametrach oraz lokalizacji.
-
Funkcje do pracy wielo oddziałowej umożliwiające przyjmowanie oraz ewidencję opon pozostawionych do przechowania w poszczególnych oddziałach firmy.
-
Możliwość eksportu zestawienia przyjętych i wydanych opon z przechowalni w postaci pliku Excel.
-
Automatyczne powiązanie informacji o przechowywanych oponach z kontrahentem oraz pojazdem wprowadzonym na dokumencie KPO.
-
Szybki dostęp do podglądów informacji o oponach pozostawionych w przechowalni z poziomu listy kontrahentów i pojazdów oraz dokumentów zleceń.
Moduł CRM
-
Kontrola opon pozostawionych w przechowalni. Np. gdy w sezonie letnim przechowywane są nadal opony letnie, podczas otwierania zlecenia wyświetlane są odpowiednie komunikaty.
-
Ewidencja w module CRM informacji o planowanej dacie wydania/odbioru opon pozostawionych do przechowania.
-
Ewidencja w module CRM informacji o planowanej dacie wymiany opon przed sezonem letnim/zimowym.
-
Powiadamiania klientów poprzez wiadomości SMS o zbliżającym się terminie wymiany opon.
-
Powiadamiania kontrahentów za pomocą wiadomości SMS o zbliżającym się terminie wymiany opon (klienci którzy skorzystali do tej pory z wymiany opon lub pozostawili opony do przechowania).
-
Akcje promocyjne kierowane do klientów którzy pozostawili w przechowalni opony, których wysokość bieżnika jest niższa niż wysokość założona dla konkretnej akcji promocyjnej.
-
Akcje promocyjne organizowane pod kątem wyprzedaży opon ze starą datą produkcji (DOT).
Funkcje w zleceniach napraw dot. wyposażenia pojazdu w opony / funkcje cech własnych pojazdu
-
Funkcje umożliwiające bardzo szybkie dodawanie towarów i usług do zleceń naprawy dotyczących wymiany opon oraz innych szybkich prac serwisowych.
-
Obsługa w zleceniu naprawy dodatkowych cech własnych dla kontrahenta i pojazdu np. Rozmiar opony Lato, Rozmiar opony zima, itd.
-
Możliwość definiowania dodatkowych pól wg indywidualnych potrzeb firm oponiarskich np. typ felgi (Stalowa, Aluminiowa).
-
Szybki odczyt danych pojazdu i kontrahenta z dowodu rejestracyjnego za pomocą czytnika kodów 2D.
-
Funkcje umożliwiające utworzenie „Szybkiego zlecenia” zawierającego podstawowe informacje o pojeździe i kontrahencie, które można przekształcić w dokument sprzedaży.
Serwis naprawy opon i felg aluminiowych
-
Obsługa ewidencji zleceń napraw i regeneracji felg, definiowanie indywidualnych słowników bez konieczności wprowadzania danych pojazdu podczas naprawy felgi.
-
Wprowadzanie dokumentacji fotograficznej dla zlecenia przed i po naprawie powypadkowej.
-
Faktury zbiorcze z kilku zleceń naprawy zawierające specyfikacje napraw powypadkowych.
Magazyn
-
Obsługa niezależnego magazynu dla opon, felg itp. z obsługą sprzedaży opon z wyborem opony z konkretną datą produkcji (DOT).
-
Import do dokumentu PZ faktur elektronicznych od dystrybutorów lub producentów opon Bridgestone, Good Year *.
-
Obsługa parametrów opon w kartach towarów np. indeks prędkości , parametry dot. nośności, indeks DOT, Producent, itp.
-
Możliwość określania podczas dostawy towaru (opon) daty produkcji opony DOT oraz dostęp do tych informacji z poziomu kartoteki towarowej i dokumentów magazynowych i sprzedaży.
-
Możliwość wprowadzenia i kontroli minimalnych, zalecanych oraz maksymalnych stanów magazynowych dla poszczególnych opon uzależnione od danego sezonu.
-
Wydruk lokalizacji opon na dokumentach wydań magazynowych.
Sprzedaż
-
Sprzedaż towaru w wybranej grupie cenowej (Cena promocyjna, sezonowa, hurtowa).
-
Funkcje umożliwiające obsługę specjalnych cen podczas obsługi akcji promocyjnych.
-
Grupy rabatowe dla opon uzależnione od producenta oraz grupy towarowej.
-
Wybór dostawy oraz daty produkcji opony (DOT) z aktualnego stanu magazynowego podczas jej sprzedaży.
-
Szybki podgląd ostatnich cen sprzedaży wybranej opony również w zawężeniu do kontrahenta dla którego tworzony jest dokument sprzedaży.
Raporty dot. przechowalni i serwisowania opon
-
Zestawienie opon znajdujących się w przechowalni z uwzględnieniem wysokości bieżnika poszczególnych opon.
-
Zestawienie opon znajdujących się na stanie magazynowych z uwzględnieniem daty produkcji (DOT) poszczególnych opon.
Inne funkcje
-
Możliwość wprowadzania zastosowania opon w poszczególnych markach, modelach wersji pojazdów.
-
Możliwość wprowadzania dla kartotek towarowych informacji o zalecanej wymianie po ilość km ilość miesięcy i automatyczne wprowadzanie wpisów do CRM na podstawie średniego przebiegu pojazdu z zleceń.
-
Obsługa regeneracji opon (dotyczy głównie sam. ciężarówek), obsługa przyjęcia i magazynowania Karkasów*.
-
Współpraca z modułem Integra Web Shop 3.0 - możliwość szybkiego uruchomienia na stronach WWW oferty opon wraz z aktualnymi stanami magazynowymi w Internecie.
|
Obrazki
|